ח"כ רוט מגן על המפלגות החרדיות: "נלחמים כל יום"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ רוט מגן על המפלגות החרדיות: "נלחמים כל יום"

    "יש לנו מלחמות ואתגרים בכל משרד ממשלתי, החל בחקלאות וכלה בבריאות. אנחנו כל הזמן עושים תרגילים כדי להשיג את מה שאנחנו רוצים": ח"כ רוט מסביר מדוע המפלגות החרדיות לא פורשות מחברותן בכנסת אחר שכשלו בסוגיית הגיוס: "הסיעות החרדיות לא נלחמות את המלחמה שהייתה רלוונטית לפני 70 שנה. בכל יום ויום, כל קדנציה יש לנו אתגרים חדשים. גדולי ישראל עומדים מאחורי החברות שלנו בכנסת"

    הרב משה שמעון רוט צילום: ללא קרדיט
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסיעות החרדיות סיימו את תפקידן? ח"כ משה רוט הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, מגן על נחיצות הנציגות החרדית במשכן הכנסת: "הסיעות החרדיות לא נלחמות את המלחמה שהייתה רלוונטית לפני 70 שנה. בכל יום ויום, כל קדנציה יש לנו אתגרים חדשים. גדולי ישראל עומדים מאחורי החברות שלנו בכנסת".

    לדבריו: "יש לנו מלחמות ואתגרים בכל משרד ממשלתי, החל בחקלאות וכלה בבריאות. אנחנו כל הזמן עושים תרגילים כדי להשיג את מה שאנחנו רוצים. יש לנו גם חזית מול המזרחי. עבודה רבה כדי לשמור על ארץ ישראל כפי שהיא צריכה להיראות"

    עם זאת, למרות המשבר והכשל במניעת שלילת מעמד בן ישיבה, רוט מבטיח כי: "נגן על בחורי הישיבות שיוכלו להמשיך וללמוד ללא הפרעה בכל הדרכים, גם אם נצטרך להפיל את הממשלה לשם כך. בלי זה אין בכלל יהדות".

    האזינו



    0 תגובות